Forbrugerklage

Forbrugerklage

Registreringsloven giver forbrugeren adgang til at klage over behandling, udført af foreningens RAB-registrerede medlemmer.

Klage over et FDZ medlem med hensyn til god klinisk praksis fremsendes skriftligt til FDZ sekretariatet senest 2 år efter den påklagede hændelse.

Spørgsmål vedr. klageudformning kan fås ved henvendelse til FDZ sekretariatet.

Klagen videresendes til Etisk Juridisk Råd og behandles indenfor 6 uger. Der henvises til forretningsorden for Etisk Juridisk Råd samt FDZ's vedtægter, jf. § 17.

Det er muligt at genoptage sagsbehandling vedr. klageafgørelsen, såfremt der viser sig væsentlige ændringer i afgørelsesgrundlaget.

En FDZ RAB-registreret zoneterapeut er omfattet af FDZ's erhvervsansvarsforsikring, som sikrer klienten i tilfælde af hændelige uheld, som sker i klinikken som led i behandlingsforløbet.

Zoneterapeuten og FDZ hjælper med anmeldelse af eventuelle skader.

Alle andre skader anmeldes til FDZ's Etisk Juridiske Råd og FDZ's erhvervsansvarsforsikring.

Vil du være zoneterapeut?

Vil du arbejde med mennesker og sundhed, så er den grundlæggende zoneterapeutuddannelse måske noget for dig.

Sådan kommer du i gang

Vil du være zoneterapeut?

Cookies på www.fdz.dk
På www.fdz.dk benytter vi cookies til at give dig en god oplevelse og for at kunne udarbejde statistik over brugen af vores website. 
Læs vores cookie-politik.

Ok