Ansøgning om medlemskab

For at blive medlem hos FDZ skal du gøre følgende:

  1. Udfyld et ansøgningsskema
  2. Kopi af relevante eksamensbeviser
  3. Kopi af relevant uddannelsesdokumentation

Send det udfyldte ansøgningsskema og kopier af ovennævnte til:

FDZ Sekretariatet
Torvegade 1, 1. sal
5000 Odense C

Alternativt kan du scanne dine eksamensbeviser og uddannelsesdokumentation, og maile det sammen med det udfyldte ansøgningsskema til: fdz@fdz.dk

Har du brug for vejledning i forbindelse med din ansøgning om medlemskab, så kontakt FDZ Sekretariatet, fdz@fdz.dk 

Regler og procedurer for indmeldelse 

Læs regler og procedurer for indmeldelse og registrering hos FDZ.

Studerende

Studerende, på skoler med en uddannelse svarende til FDZ´s optagelseskrav, kan søge om medlemskab som studerende hos FDZ.

Udmeldelse og overgang til anden medlemsgruppe

Skal ske skriftligt til FDZ Sekretariatet med én måneds varsel til udløbet af en kontingentperiode, dvs. senest pr. 31. maj eller 30. november.

Cookies på www.fdz.dk
På www.fdz.dk benytter vi cookies til at give dig en god oplevelse og for at kunne udarbejde statistik over brugen af vores website. 
Læs vores cookie-politik.

Ok